- people aren't always what you expect them to be

har verkligen haft tid att vila ut de senaste dagarna. Igår var jag bara här hemma i lägenheten, förutom en sväng då jag for till duvan för att vara med syster. Och idag har jag bara tagit det lungt. Så skönt att verkligen få sova ut och inte ha några måsten. Har spenderat morgonen delvis till att titta på serier, haha. Fastnat för 3 serier samtidigt nu, men så drygt att alltid vänta en veckan mellan varje avsnitt. så då börjar jag ibland på en helt ny och ser ikapp den, tills jag måste vänta på nästa avsnitt även där. (det är typ vad jag gjorde idag dvs, heheh)

Skulle egentligen på net 1 open water challange idag, men jag orkade inte. Syster är där nu och jag hoppas hon har tagit lite bilder man kan få se sen när hon kommer hem till middag! det blir stekt pannkaka idag, mums!
Ikväll ska jag kanske hitta på något med kompisarna, så jag inte bara sitter här inne hela dagarna i ändå, och rebecka åker dessutom bort imorgon så vill hinna träffa henne igen innan det. 

såhär ser jag ut idag när jag springer runt i lägenheten;

kör enkelt idag, men byter nog om igen innan jag drar! heh.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0