- kalasfirande etc.

Idag fyller pappa år och vi firade honom hela dagen! på eftermiddagen åkte vi ut till charlottes föräldrars stuga på saltarö och var där tills nio ungefär. en trevlig och mysig kväll där ute! 
Vet att jag inte uppdaterat bloggen nå mkt nu senaste, men bara njutat av lovet! Vi har massa främmande nu ovhs, sen i tisdags typ, och innan det har jag sovit borta hos bea. Och innan det har jag njutit av det underbara vädret (som jag förövrigt tycker ska komma tillbaks)..  Men det har bara hänt så mkt, men samtidigt så lite! det är skönt.

Här kommer i alla fall lite bilder från ikväll och från tidigare dagar;

min "dagens outfit",     och till höger har vi ingen mindre än födelsedagsbarnet! ;D



dagens solnedgång !



uppsala-tripp för möte på stan där med Rebecka. Supermyys !! (:




livs-njutar-dagar !! ;D 

har varit lite dålig med kameran, så ni får nöja er med dessa bilder, for now. :P
puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: ' rebecka

hälsa din pappa grattis:D

2011-07-15 @ 13:04:50
URL: http://fridarebeckafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0