- everything looks better when the sun goes down

Satt just och snackade med Camilla i en timme på skype. Finns så mycket att prata om när man inte setts på så länge. en hel månad sen snart, och det känns som om de har varit så mkt längre än det också. Men de va skönt att snacka ut med henne om allt och inget. 

Nu ska jag fixa håret. Ikväll drar jag på Burn-out med några. Blir säkert kul! Det är ju trots allt motorveckan, så lite motor måste man kolla in! Ska även se 1 open water challange på onsdag, det är skoter på vattnet typ, som tävlar. jag är dålig på att förklara, ja. (; haha. Men det ser jag fram emot. Ska försöka ta lite bilder ikväll och framöver så jag kan dela med mig med er. 


Sen vill jag slänga in ett stort fett GRATTIS till min kära mor som fyller år idag! Hoppas din dag blir bra även om jag och syster inte är med dig och så. Puss!!!


bjuder på bild från filmkväll igår hos Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0