- 15 juli 2011

nu ligger jag i sängen redo för att sova! 
idag var jag inne i stan med familjen, svartlings och respektive. typ ;) haha. vi var iaf på moderna muséet först, sen blev det lunch på P2 i kungsan och sen en liten sväng i gallerian. Där köpte jag en ny väska!
ikväll har vi sett Harry Potter 7, del 1 som uppvärmning för del 2 som vi ska se imorgon.  det blir spännande. sista filmen, lite svårt att tänka sig att det inte kommer någon mer sen. men allt har sitt slut. även detta inlägg.. hahha

nu ska jag ej störa min rumskamrat så mycket mer, här är bilder från dagen;

moderna muséet och arkitektur muséet

invöntar lunch på P2

på väg hem från stan med syster och Patrik !


kraam!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0