- borta bra

Kom hem igår vid 6 kanske, då jag väntade på mammsen på flyget ca 1,5h. men jag underhöll mig hehe..
tänkte iaf berätta lite vad som hänt under dagarna. i fredags gjorde jag 2 serveringar för duvan, det var 2 minnesstunder och det gick bra tyckte jag! och i lördags var jag ute med elvira och hennes kille och hans kompisar på morgans stuga, sedan drog vi in till stan igen till magda och sen ut på stan. lite hit och dit, och jag hade riktigt kul! i söndags var jag med rebecka, malin pernilla och amanda, vi såg film hos rebecka. Och igår lunchade jag med rebecka, malin och pernilla. sen gick vi en kort sväng på stan innan jag drog hem och skulle packa ihop.

Jag hade iaf jättekul veckan som varit, och måste såklart snart upp igen. saknat er!


redo för servering!


kebabpizzaaaaa (ett måste, typ)


lördagens outfit (fick inte någon bra bild på ryggen, men det är brottar-rygg)


måndagens "fika-outifit"


en liten tur på stan med malin och pernilla!


var dålig på att ta kort så det här får väl duga!
nu ska jag ut och lägga mig i solen, se ett avsnitt 90210 kanske, och bara ta det chill!
pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0