- Premiär

hejsan hoppsan alla glada ;D
Just nu är jag på rött så bra humör! En anledning är ju att jag premiäråkte godingen här nedan i tisdags!!


Jag och pappa åkte till vaxholm och köpte en glass. haha, det var ganska chill och det var riktigt kul!! längtar tills vi drar iväg på vår lilla trip, får se vart vi hamnar. (hoppas bara han inte tvingar mig se på massa slott/museum)
Aja, det var faktiskt första gången på mc i förrgår, och jag typ längtar tills jag skaffar en egen. hihi. fast vi lär väl se om det någonsin kommer hända. (;




Spenderat senaste dagarna ute i solen, tar vara på de soldagar vi får! Annars har jag sett serier. Fastande för 90210, men såg just sista avsnittet. så nu får jag sukta vidare tills nästa vecka då de 3 serier jag redan ser släpper ett nytt avsnitt. Men 90210 var bra! och den hade ett bra avslut tycker jag, hatar när man lämnas med massa frågor och sen bara funderar på "vad händer sen då??".. blir galen då (;

Ska iaf sluta babbla på om nonsens, och önska er en god natt, puss nattii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0