- I'm just a teenage dirtbag, baby

det är låten som går runt i mitt huvud just nu!..
Har sett en film idag, When in rome. den var faktiskt bra, emmas tips. Har även suttit och lekt med min nya leksak, ajjfåånen!! typ laddat ned appar, flyttat runt dem och klickat in och ut genom hela mobilen. det är så kul när det är nytt!! haha. Iphone 3GS är min födelsedagspresent, lite i förskott sådär. Och jag är nöjd!! :)

Tänkte blogga från den först, så jag kunde publicera bilderna från den, för orka inte föra över dem hit till datorn. Men jag stötte på ett störande problem.. Det finns ingen app som gör det möjligt att blogga för blogg.se från iphonen. Surt sa räven..  och det gick itne att göra det över internet på den heller, om ni fattar. men tur man har sin dator då! (:

Imorgon ska jag vara barnvakt åt kusin Erica, så åker dit tidigt på morgonen med mamma, och kommer sedan hem sent på kvällen, eller vid kanske nio. får se! (:  Önska mig lycka till! hah
har inte precis en passande bild till det här inlägget på den här datorn, men btw är min cykel stulen..

Kommentarer
Postat av: kristin

Hej tjejen! Om du gillar skor kan du kika in på min blogg där jag säljer lite nu. Ska nämligen flytta till USA och kan inte bubba med mig alla :/

2011-08-11 @ 11:17:05
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-14 @ 17:39:15
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0