- 27/08/11

Första veckan i skolan är avklarad, och jag känner mig helt slut! men that's life.
De ha hänt en massa saker i veckan, men har bara inte orkat blogga. Sitter inte mkt vid datorn nu, då ja kan nå de viktigaste sakerna på mobilen, fast den ska ju in på lagning snart då jag tappade den på stengokvet i trapphuset i skolan så skärmen sprack upp. perfekt!  men är man klumpig så är man.

Igår fyllde bea år, och vi firade henne hela dagen. Började med sång i skolan, haha. och efter skolan åkte vi till mig och det blev tårta, men inte vilken tårta som helst ;)  men efter det tog vi taxi in till stan för att förvirra bea lite, och sen åt vi på fridays! Supergott, och de sjöng för bea. haha.
Sen hem och jag var heelt slut, men en superbra kväll bortsett från lite småsaker bara. :)
Grattis igen bea!!

Har några bilder från i veckan, både igår och tidigare. så publicerar en liten blandad kompott. Börjar med Beas födelsedagsfirande!



Voice'11 förra helgen;





Eric Saade på Grönan;



De får duga, ha en bra helg! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0