- Pepparkaksbak!

åh det är så skänt med helg! få dova ut varje morgon och bara ta det lilla lugna. Idag blev det pepparkaksbak med pappa. Måste ju erkänna att jag inte var så jättebra på att baka pepparkakor, men om man jämför med pappa sa var jag ju nästan mästare! hahhaha, det var så kul attjämföra mina och pappas pepparkakor på plåten, det såg ut som om en fyraåring hade gjort några tillsammans med sin mamma,(pappa=fyraåringen, mamman=jag) ;D




min fina "bagar-kjol", hahah. pappa snodde förklädet så då fick väl jag ta kjolen!

I posten idag kom även tannbergsskolan skolkatalog! så den har jag kikat i nu på förmiddagen. Så kul att se alla där borta, se vilka klasser det blev och allt nytt folk man itne känner igen alls! haha :)

jag tycker att tannbergsskolans skolakatalog har en snyggare design än åvas.
verkligen lycksele♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0